Nettó árakat mutat
Bruttó árakat mutat
Általános Szerződési Feltételek
There are no translations available.

ÜZLETSZABÁLYZAT
SZÁLLÍTÁSI, VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 
4031 Debrecen, Szoboszlói út 31.
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

 

1./ Általános feltételek


1.1./ Az eladó adatai:

Cégnév: PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 31.

Levelezési cím: 4031 Debrecen, Szoboszlói út 31.

Adószám: 11558284-2-09
Cégjegyzékszám: 09-09-005668
Bankszámlaszám:
MKEH nyilvántartási szám:

Képviselő: Pallagi Sándor, ügyvezető

Telefonszám: 52/532-250
E-mail cím: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 

Üzletek, személyes átvételi pontok:

1.Debrecen, Szoboszlói út 33.
2.Debrecen, Miklós u. 5-13.

1.2./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Webáruházban (továbbiakban: Webáruház) leadott megrendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, a rendelés és vásárlás jelen üzletszabályzatban leírt menetével tisztában van. A szerződés nyelve: magyar.

1.3./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. papíráruk, irodaszerek, irodatechnikai kellékek, tisztítószerek és vegyi áruk forgalmazásával foglalkozik.


1.4./ PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton interneten keresztül kizárólag a palkerpapir.hu webcímen lehetséges.

További részletek a "17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről" című dokumentumban.

1.5./ A Webáruházban mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik és a jelen üzletszabályzatot magára nézve kötelező érvényűként elfogadja.

1.6./ Az elektronikus szerződéskötés lépései

1.6.1/ Regisztráció webáruházunkba. A Felhasználó, Fogyasztó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

1.6.2 Webáruházunkban a termék megrendelése (fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása).

1.6.3/ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja.

1.6.4/ A megrendelést követően 2-14 munkanappal futárszolgálattal vagy postai úton eljuttatjuk a megrendelt terméket a Fogyasztóhoz. A terméket előreutalással vagy utánvéttel tudja kifizetni.

1.6.5/ A Megrendelő, Fogyasztó, legkésőbb a teljesítés időpontjában írásbeli megerősítést kap.

1.6.6/ A szerződéskötés, a megrendelés és a visszaigazolás nyelve: magyar.

1.6.7/ A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

1.7/ Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

1.7.1/ A regisztráció során megadott adatait az aktuális megrendelés során tetszőlegesen megváltoztathatja.

1.7.2/ A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

1.7.3/ Ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze 2 munkanapon belül az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it e-mail címen.

 

2./ A regisztráció

2.1./ Amennyiben a Megrendelő a Webáruházban nincs regisztrálva, a vásárlást megelőzően személyes adatainak megadásával köteles kitölteni a regisztrációs űrlapot. A megadott adatok megfelelőségéért a Megrendelő teljes felelősséggel tartozik.

2.2./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. jogosult az egy vagy több hibát, hiányosságot tartalmazó jelentkezési lapot érvénytelennek nyilvánítani, és a regisztrációs kérelmet elutasítani. A Webáruház továbbá semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves, illetve hibás regisztrációért, valamint az ebből származó hibás teljesítésért.

 

3./ A bemutatott termékek

3.1./ A Megrendelő a megrendelt áruk jellemzőiről, vagyis a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről a konkrét árucikk információs oldalán keresztül tájékozódhat részletesen. Az ismertető leírás, kép esetleges pontatlanságáért az adott termék beszállítója felelős, azért a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. nem vállal felelősséget.

3.2./ A vételár mindig a Webáruházban kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t is, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget. A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. az árváltozás jogát fenntartja.

3.3./ Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a készlet erejéig tart. Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. nem tudja leszállítani, úgy erről a Megrendelő által megadott e-mail címre a megrendelést követően értesítést küld.

 

4./ Rendelés

4.1./ Minden, a Webáruházba beérkezett kosár-megrendelést követően, a Webáruáz rendszere e-mailen keresztül automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelzi a Megrendelő felé, hogy a rendszer fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába. A beérkezést követően legkésőbb 3 munkanapon belül a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. elektronikusan visszaigazolja a Megrendelőnek, hogy a megrendelt termék raktárkészleten található-e, illetve jelzi az esetleges alternatív termék lehetőségeket.

4.2./ Raktáron lévő termék esetén a szállítási időt a termék adatlapján jelöljük. Amennyiben a szállítási idő nincs megjelölve a részletes információk között, úgy ezzel kapcsolatban keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.

4.3./ Egyedi szállítási idővel rendelkező termékek esetén az általános szállítási határidő módosulhat, amelyről a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a Megrendelőket a palkerpapir.hu oldalon az adott terméknél, és/vagy a megrendelés visszaigazolásakor tájékoztatja.

4.4./ Amennyiben az adott termék a megrendelés beérkezésekor nincs raktáron, a Webáruház visszaigazolást küld a termék várható szállítási időpontjáró. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg, a Megrendelő a megrendelését visszavonhatja, ellenkező esetben a felek között a szerződés létrejön.

 

5./ Megrendelési előleg fizetése

5.1./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. jogában áll nagy értékű, egyedi megrendelések esetében a visszaigazolását követően előleget kérni, vagy banki átutalásos előzetes teljesítést kérni, amely a megrendelés értékének legfeljebb 50%-a lehet.

 

6./ Fizetési, átvételi és szállítási feltételek

6.1./ A megrendelt termék árának és az esetleges szállítási költségnek a kifizetése történhet áruátvételkor a kiszállítást végző fuvarozó részére készpénzben (Ez esetben az utánvétnek költsége van, melyről az ÁSZF 8.9 pontjában tájékozódhat. Erről tájékoztatást kap megrendeléskor és visszaigazoláskor is.), vagy az áru kiszállítása előtt bankszámlaszámunkra történő banki átutalással.

6.2./ Banki átutalás esetén a megrendelt termék kiszállításának és átadásának feltétele a vételár és a szállítási költség összegének fenti bankszámlaszámon történő jóváírása. A banki átutalással járó ügyintézésből adódó szállítási késedelemért a Webáruházat semmilyen felelősség nem terheli.

 

7./ Személyes átvétel

Személyes átvételre a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. alábbi üzleteiben van lehetőség; személyes átvétel esetében szállítási költség megállapítására természetesen nem kerül sor. Személyes átvételkor bankkártyával történő fizetésre is van lehetőség. Személyes átvételi helyek:

4031 Debrecen, Szoboszlói út 31.

 

8./ Szállítás

8.1./ A kiszállítást megelőzően a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. e-mail üzenetben értesítést küld a Megrendelőnek a kézbesítés várható idejéről, illetve személyes átvétel esetén a termék üzletbe történt beszállításáról. A Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy az e-mail üzenetben közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa a megrendelésben feltüntetett és visszaigazolt helyszínen, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül visszajelezzen elektronikus úton, levélben vagy telefonon, ha a szállítás időpontja, helyszíne nem megfelelő számára.

8.2./ Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli. A Palker Papír Kft. kizárólag akkor vállalja a csomag ismételt elküldését, ha annak vételárát és szállítási költségeit a Megrendelő előre átutalja részére.

8.3./ A Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségéről, hiánytalanságáról megbizonyosodni, és az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a csomagolás hiányosságaira, illetve a termék látható, nyilvánvaló hibáira vonatkozó reklamációt a Palker Papír Kft-nek nem áll módjában elfogadni. Ha kiszállított termékkel kapcsolatban kifogással élne, úgy azt a fuvarozó jelenlétében, írásban, jegyzőkönyv felvételével teheti meg.

8.4./ Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, úgy ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

8.5./ A megrendelt és kiszállított termék lakásba történő beszállításáról, kicsomagolásáról, összeszereléséről a Megrendelő köteles gondoskodni.

8.6./ A külföldre történő termékszállításra a jelen vásárlási feltételek nem érvényesek, külföldi szállítás vagy fizetés kizárólag egyedileg megállapított és egyeztetett feltételekkel lehetséges.

8.7./ A Megrendelőnek felróhatóan felmerült esetleges szállítási késedelemért, illetve a megrendelés teljes meghiúsulásáért a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-t kártérítési kötelezettség semmilyen jogcímen terheli.

8.8./ A Webáruházból megrendelt termékek kiszállítása a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. saját fuvareszközével, illetve a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által megbízott fuvarozó útján történik

8.9./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Webáruház oldalán megrendelt termékek szállítási költsége az alábbiak szerint alakul:

8.10./ Amennyiben egyes termékeknél a normál szállítási díjtól eltérő megjegyzés szerepel (pl.: Házhozszállítási díj nélkül, stb.), úgy ilyen esetekben a szóban forgó megjegyzés az irányadó. A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. csomagolási költséget nem számít fel a beérkezett megrendelésekre.

 

9./ Jótállás, szavatosság

9.1./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. szavatol azért, hogy az általa a Webáruházban értékesítésre kínált termékek rendelkeznek a kereskedelmi forgalomba hozatalhoz szükséges engedélyekkel.

További részletek a "49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről" című dokumentumban.

9.2./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. köteles a kijavítani, illetve kicserélni mindazon termékeket, melyek a teljesítéskor nem felelnek meg a megrendelésben, illetve a jogszabályban foglalt feltételeknek. Szavatossági, illetve jótállási igényeinek bejelentésekor a megrendelőnek számlával, illetve jótállási jeggyel kell igazolnia, hogy a kifogásolt terméket a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-től vásárolta. A megrendelő hibás teljesítéssel kapcsolatos igényeit a hiba felfedezését követően haladéktalanul köteles bejelenteni a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-nek. A Megrendelő hibás teljesítéssel kapcsolatos igényeit a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. alábbi telephelyén, illetve e-mail címén keresztül jelentheti be írásos formában:

4031 Debrecen, Szoboszlói út 31.

9.3./A Webáruházon keresztül megvásárolt termékekért a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a megrendeléskor hatályos Polgári Törvénykönyv, illetve az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásra vonatkozó 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet szabályainak megfelelően vállal szavatosságot, illetve jótállást. A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által jogszabályi kötelezettség nélkül, önként vállalt jótállásról a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a Webáruház honlapján az adott termék információs oldalán, illetve a jótállási jegy kiállításával legkésőbb a megrendelt termék átadásakor tájékoztatja a megrendelőt.

9.4./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a bejelentett hibás teljesítéssel kapcsolatos igényeket haladéktalanul kivizsgálja, és annak eredményéről írásban tájékoztatja a Megrendelőt.

 

10./ Vásárlástól való elállás joga

10.1./ A 17/1999. (II. 5.) számú Kormány rendelet értelmében a Megrendelő jogosult az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. A Megrendelőt ebben az esetben semmilyen költség nem terheli. Elállásra vonatkozó igényét a Megrendelő köteles e-mailben, az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it e-mail címre bejelenteni. Amennyiben a Megrendelő elállási jogát a fentieknek megfelelően gyakorolja, úgy a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. köteles az elállással érintett termék vételárát legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszafizetni a Megrendelő részére.

10.2./ Az elállással érintett termék visszaszállításával kapcsolatban felmerült minden költség a Megrendelőt terheli. Ezen túl a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A Megrendelő köteles megtéríteni további a PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-nek az elállással érintett termék mindazon értékcsökkenéséből eredő kárát, mely a termék nem rendeltetésszerű használatából ered.


11./A felelősség korlátozása

11.1./ Jelen üzletszabályzat elfogadásával a Megrendelő kijelenti, hogy az internet adta lehetőségekkel és annak korlátaival – különös tekintettel az eltérő technikai teljesítményekre és a technikai okokból felmerülő hibákra és azok következményeire – tisztában van.

11.2./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. semmilyen jogcímen nem felelős a hibás teljesítésért, amennyiben azt a Megrendelő által használt számítástechnikai eszközök, illetve az Internet kapcsolat hibája, és különösen az alábbi okok idézték elő:

- az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat,

- bármely szoftver nem megfelelő működése,

- bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei a Megrendelő oldalán.

11.3./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. jogosult szabadon módosítani a vásárlás feltételeit és szabályait és / vagy a Webáruházat bármikor értesítési és bejelentési kötelezettség nélkül. A Megrendelésekre minden esetben a megrendelés feladásakor érvényes üzletszabályzat, illetve a megrendeléskor hatályos jogszabályok rendelkezései irányadóak.

 

12./ Megrendelő regisztrációjának törlése

A Webáruháznak jogában áll azon Megrendelőinek megrendeléseit, illetve regisztrációját indoklás nélkül törölni, akik legalább 2 megrendelésük kapcsán a megrendelt terméket nem veszik át a futárszolgálattól, vagy személyesen a fent megjelölt üzletek valamelyikében, a Webáruház elektronikus, illetve telefonos figyelmeztetése ellenére.

 

13./ Személyes adatok

13.1./ A résztvevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt.

13.2./ A PALKER PAPÍR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a Megrendelők adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve beszállítóinak átadja azon adatokat, amelyek a teljesítéshez szükségesek.